Serviceformulier

Weber Service en garantie

 

Wie de keuze maakt voor één van onze producten, kiest niet alleen voor een premium product, maar ook voor een premium garantie en service. Klanttevredenheid staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Hoewel onze producten zijn vervaardigd van hoge kwaliteit materialen en met grote precisie, kan het toch gebeuren dat u een klacht heeft.

Omdat we vast overtuigd zijn van de kwaliteit van onze producten bieden wij garanties tot maar liefst 25 jaar. Voor de exacte details en de toepassing van de garantie voor onze producten, verwijzen wij u naar het garantietabel en naar de bij de barbecue gevoegde garantiebepalingen. Meer dan 800 winkels in Nederland zijn door ons geautoriseerd om Weber barbecues te verkopen. Dit biedt u - onze klant - het best mogelijk advies en de hoogst mogelijke kwaliteit op het gebied van dienstverlening. Weber producten die niet zijn aangekocht bij een erkende partner, genieten echter enkel de minimale wettelijk bepaalde garantie. Deze bedraagt in de meeste gevallen 2 jaar.

Controleer daarom voordat u een Weber product koopt of de betreffende winkel door ons is erkend als officiële dealer en vraag de detailhandelaar naar de Weber garantie. Alleen zo kunt u gebruik maken van de volledige Weber fabrieksgarantie.

 
Voor een snellere en betere verwerking van garantie, raden we u aan uw barbecue bij ons te registreren.

Mocht u een probleem ondervinden met uw barbecue, binnen of buiten de garantietermijn, dan kunt u gebruik maken van het onderstaande formulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen. Voor een snelle verwerking en oplossing van uw klacht vragen wij u het formulier zo compleet mogelijk in te vullen en bijlagen toe te voegen.

Heeft u hulp nodig bij het vinden van een winkel bij u in de buurt? Een blik op onze Dealer Locator u de dichtstbijzijnde Weber partner in uw omgeving.
 

Let op: verplichte velden *

Persoonlijke gegevens








Productinformatie







Waar vindt u het serienummer van uw barbecue?

 

Probleembeschrijving


Bijlagen indien er sprake is van garantie of ter verduidelijking van uw probleem.

Afbeeldingen (JPEG en BMP) worden verwerkt.

Kopie van factuur of ontvangstbewijs
Kies een bestand...
Foto 1 (totaalbeeld van uw barbecue)
Kies een bestand...
Foto 2 (detailfoto van het probleem)
Kies een bestand...
Foto 3
Kies een bestand...
Foto 4
Kies een bestand...